2012. február 24., péntek

Nyertes!

Sziasztok!

Nos nemrég estem haza, de azt hiszem ezzel még lógok nektek, ha bár már hulla vagyok. Sőt szerintem le is betegszek majd, már kezdem érezni :/ azért igyekszek ha minden jól megy holnap hozni ide a frisst :)

Addig is tudjátok, hogy volt egy játék, az utolsó feltett fejezetnél. A komizók közül kikerül egy nyertes, aki megkapja a majdani Labyrint utáni történet tartalmát.

Nos aki ezt nyerte nem más mint Kitti :) a te neved került ki a kalapból :) gratula :) és köszönöm szépen a komidat :)
Neked holnap repül a beígért tartalom :) ha gondolod majd ahhoz is várom igaz oda mailbe :) a véleményed :)

És persze a többieknek is nagyon köszönöm :) Aki most nem nyert annak lesz még lehetősége játszani :) Hogy miért is, azt a kövi fejlinél elmondom :)

Köszönöm még egyszer, a 9 embernek aki komizott : Szilvi, Orsi, Orsy, Beus, Judit, Meli, Lolee, Kitti és Ágika imádlak titeket ♥ és a sok pipát is :)

2 megjegyzés:

  1. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! :D
    Azta! Elmondhatatlanul Boldog vagyok!!!! :D
    Esküszöm, vigyorgok, mint a tejbe tök! :D
    Annyira, annyira, de ANNYIRA KÖSZÖNÖM Lizym!!! :)
    Jujj, de izgulok!!! :)
    Már alig várom, hogy végre olvashassam!!!
    Esküszöm nem gondoltam, hogy én leszek a szerencsés!! :) Bár, azért kétségkívül bíztam benne, hogy lesz esélyem előbb, vagy utóbb elolvasni nekem is következő történeted!!! :)
    Köszönöm, Köszönöm, KÖSZÖNÖM, és milliószor is KÖSZÖNÖM Lizym!!! :)
    Sikerült boldoggá tenned az estémet, és széppé az álmaimat!! :)
    Kösziiiiiiiiiiiiiiiiii! :D
    Puszillak!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Örülök, hogy sikerült örömet okoznom:) remélem tetszeni is fog majd, holnap délután jövök és küldöm neked, igyekszek fejlit is hozni remélem nem gatyásodok le :D de neked mindenképpen küldöm a cuccat majd :)

      Pusszantlak (L)

      Törlés