2012. február 4., szombat

Frissről!

Sziasztok!

Először is a Rob és Lizzy friss. Neki is láttam, valamennyi van meg belőle, de nemtudom . . . csak ülök fölötte és nem igazán akar haladni. Nemtudom mi van,olyan ötlettelenség :D Valami vackot meg nem akarok összedobni, inkább várjatok még egy kicsit, de akkor legyen normális fejezet. Sajnálom, de nem igen vagyok formában.

Az itteni friss lehet, hogy lesz holnap, meglátjuk addigra, hogy állok, igykszek, de talán a fáradság is az oka, anny mindent kéne egyszerre, lehet, hogy kell egy kis pihi :D

Szóval sajnálom, amint tudom hozom őket, legkésőbb jövőhét elején, bár húzós lesz mert megint délutános leszek, de mindenképpen hozom őket, ha törik ha szakad. Hétvége felé is tuti lesznek, mert péntektől szabin leszek, utána meg éjszakás szóval előttem az egész nap majd :)


És utólag egy kis jó hír nektek: Már alakulóban van a fejemben a dolog Labyrint utánra. Ugye írtam, hogy annak mivel nemsokára vége, vagy NTBF lesz vagy valami új. Hát alakul az ötlet az újra hála Leilámnak :) akivel már agyalgattunk rajta, hogy valami újat tudjak hozni nektek ha ennek vége. De csak ha vége :)

Puszi nektek, és köszi a megértést, aki nem sajnálom :/ jó hétvégét nektek is, és szerintem hóban gazdagot :D itt már vagy vagy fél méter, de naon szép :)

Pusszantás: Liz

3 megjegyzés:

  1. Csak nyugodtan Lizzy, én szívesen, bár egy kicsit türelmetlenül:), de várok.
    Neked is jó hétvégét:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Judit, neked is :) és igyekszek majd :)Puszi

      Törlés
  2. Ja és a fejléc nagyon klassz lett:)

    VálaszTörlés