2012. február 5., vasárnap

Írásaim és előzetes :)

Sziasztok!

Elkészült egy új oldal facebook-on, ahol minden megtaláltok majd az írásaimról és rólam :) Aki gondolja nézzen be, és lájkolja :)
Ide kerülnek fel mindig a frissek, képek, infók ééééés néha egy egy kis titok is :) a továbbiakról :)

És kaptok egy ici pici előzetest a fejliből, hogy pontosan mikor tudom hozni nemtudom, de legkésőbb kedden :)




42.fejezet - RÉSZLET

/Kristen/


A félelem jeges hullámként kúszót végig rajtam miközben a fülemben csengtek az orvos szavai.

Leszúrták.

Édes Isetenem miért történik velünk mindig valami?

Csak add, hogy semmi baja ne legyen - kérleltem és imádkoztam, hogy minden rendben legyen vele. Én is belehanék ha bármi baja lenne, a legrosszabra gondolni sem mertem.

Végtelennek tűnő út után ahogy megérkeztünk szint futottam a kórházba a megadott emeletre.

Ekkor pillantottam meg a folyosón idegesen járkáló Tomot, aki szintén nem nézett ki valami szépen. Horzsolások és karcólások voltak az arcán és a karján is.

Mi a fene történt ezekkel? - kérdeztem magamban, de most nem erre voltam kiváncsi.

Rögtön hozzá rohantam, és ő a karjaiba zárt amikor odaértem hozzá.

Elsírtam magam miközben magához ölelt és nyugtattó szavakat súgott a fülembe.

- Mi történt? Hol van? Mi van vele? - záporoztak hozzá a kérdéseim és ekkor értek ide Claireék is.

- Mi történt Tom, a fiam?

- A műtőben van. Az orvos még nem mondott semmit.

5 megjegyzés:

  1. Lizym! :)
    Te Jó Ég!!!!! :))))))))))
    Már ennyiből tudom, hogy IMÁDNI fogom!!!
    Te Csaj!!! Ááááááááááááá!!
    Ilyen nincs!!!! :)
    Nagyon-NAGYON várom!!!!!!!!
    Mi történt???????????? Megáll az eszem!!!
    Nagyon tudsz, de kíváncsi vagyok mit írsz!!!
    Remélem nem lesz semmi nagy baj!!!!
    Áááááááááááááááá!!!!
    Gratulálok!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sokkot kaptam!!!
    Mi az hogy leszúrták??? :O
    Én azt hittem autóbaleset volt! A legtöbb töriben ez szokott lenni.
    De ilyet...
    Én is imádni fogom! Ez nem is kérdés!!!
    Grat! :D
    Már nagyon várom!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tényleg nagyon jó, én is imádom! :)
    Én is azt hittem, hogy balesetük volt, utolsóként gondoltam volna erre, hogy leszúrják.
    Te. Jó. Ég.
    Sajnálom őket, de remélem nem lesz semmi baja Robnak.
    Kíváncsi leszek már tényleg, hogy mi történik velük.
    Pusz: Edi ;)

    VálaszTörlés
  4. Hát szeretném NEM olyanra mint a legtöbb sztori ezért lett ez, és lesz MÉG ami :D
    remélem nemsokára kiderül, amint tudom hozom, és köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Lizym! :)
    Annyira, de annyira Tetszett!!! :)
    Ááááááááááááááááááá!!!
    Leszúrták Robot??? Jézusom!!!
    Annyira jó volt olvasni, hogy minden rendben, és azt is, hogy mennyire aggódtak egymás miatt!!! :)
    Imádtam, de tényleg!!!!!
    Csak Gratulálni tudok Neked, te Lány!!! :)
    Egyszerűen úgy volt tökéletes, ahogy írtad!!! :)
    Jahh, és a végén még egy csattanó! Ki lesz a látogató???? :)
    IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
    Ne vedd tolakodásnak egy függőtől, de Én már most alig várom, hogy tovább olvashassam, pedig nem két sorral ajándékoztál meg minket!!! :)
    Köszi ezt a remeket!!!! :)
    Puszillak

    VálaszTörlés