2011. február 3., csütörtök

17.fejezet

Sziasztok! Bocsi a késésért, de még sétán voltam, míg életem kijavította, amiért IS imádom (LLL). Köszi a komikat nektek az előzőhöz, ide is várom a véleményeket, van egy olyan érzésem a vége miatt lesznek, és kapok is. Itt elmondom, hogy akinek nem tetszik, nem kötelező olvasni, nem lehet mindig minden happy, de most még nem olyan vészes:DDDD. De egy szót se többet jó, olvasást. Pusszantás.





17.fejezet



/Kristen/


A másnap hasonlóan indult, mint az eddigiek.

Sem Robéról, sem az én arcomról nem hiányzott a letörölhetetlen mosoly, és a szerelmes pillantások.

Szeretem őt. Ezt a Robot, akinek most mutatja magát, amilyen ő igazából. Nem annak a nőcsábász pasinak, akinek megismertem. Bár, mi tagadás, ő is nagyon vonzott, nem hiába van tőle egy fiam, ami annak az első éjszakának a következménye, és amit azóta már sok hasonló, vagy ha nem szebbek követtek.

Mégis beárnyékolja a félelem ennek a hatalmas szerelemnek és boldogságnak az érzetét. Hiszen napokon belül vissza kell tértünk a valóságba, és Los Angelesbe. A férjemhez.

Akivel legalább naponta egyszer beszéltem, hogy mégse fogjon gyanút, hogy jobban telnek ezek a napok, mint valaha is remélni mertem.

A félelem mellett, talán még a bűntudat is azok közé sorolható, amiket érzek.

Félelmet, mert hamarosan vége szakad ezeknek a csodás pillanatoknak, és egy elég fontos, sokak életét befolyásoló döntést kell hozzak. És lehet, hogy akármilyen jó is most, el kell váljak Robtól. Ennek még a gondolatába is belefacsarodott a szívem, mégis ott van a lehetőségek között.

A félelem amiatt, hogy életem legszebb napja hamarosan véget érnek, és hogy talán az elkövetkezőket nélküle kell töltenem, és nem tudom, képes leszek-e rá.

Bűntudat pedig a férjem miatt. Aki nem érdemli, hogy ezt tegyem vele, hiszen ő volt az, aki mindig mellettem és a fiam mellett volt. De mióta így állnak a dolgok Robbal, sokszor felejtem el vagy próbálom ezt a bűntudatot, és ha Vele vagyok, csak Ő számít.

De mivel közeledik az itt töltött idő vége, erre is gondolnom kell. Mióta tudom, hogy Rob szeret, és ezt a nap minden percében bizonyítja is, és nemcsak irántam, hanem a fiam iránt is, aki hiába ilyen kicsi még, napról napra közelebb kerül az apjához.

Teljes káosz és zűrzavar van a gondolataimban és a szívemben egyaránt.

Nem tudom, képes leszek-e dönteni. Az biztos, akármelyiküket is választom, az egyiküket meg fogom bántani, habár tudom, hogy egyikük sem érdemli meg. Steve főleg nem.

Sokszor gondolok arra is, mi lesz, ha Robot választom. Vajon meddig lesz ilyen a kapcsolatunk, mint most?

Vagy most csak azért ilyen, mert tudjuk, hogy hamarosan talán vége szakad? Vagy utána is ilyen lenne? És Ő, vajon tényleg megváltozott és képes csak velem, vagyis velünk törődni? Hiszen ő is tudja, hogyha engem akar, csomagban kap, hiszen ott a fiam. De azt hiszem, mivel eléggé oda vannak egymásért, ezzel nem lenne probléma.

De mi lesz, ha rám un? Vagy már az övé vagyok, és egy idő után nem leszek elég neki, vagy már megkapott és újra olyan lesz, mint volt?

Nem is csak két érzés, hanem inkább millió kavarog bennem kérdések sokaságával. De egyikre sem tudom a választ.

Hiába mondtam, hogy az itt töltött idő alatt nem gondolok erre, egyre sűrűbben törnek rám ezek a borús gondolatok. Igaz, Robbal együtt megyünk vissza az államokba, de addigra már Steve is otthon lesz, és akkor vár rám egy nehéz döntés.

És az sem könnyíti meg a helyzetet, hogy ez a néhány nap alatt, annyira megszerettem a családját, mintha a sajátom lenne, és ez hihetetlen módon - annak ellenére, hogy tudják, milyen helyzetben vagyok - kölcsönös.

Teljes káosz ez az egész, és elég bonyolult, de legalább ezt a kis időt megpróbálom kiélvezni, utána meglátjuk, mi lesz.

- Min gondolkozol ennyire? - térített vissza a valóságba Rob, aki éppen a nappaliban játszott Rickyvel.

- Semmin - próbáltam mosolyogni, de úgy tűnik, nem voltam elég meggyőző.

- Azon, hogy mi lesz ezután ugye? - kérdezte, és mintha félelmet láttam volna csillogni szürkés szemeiben.

Erre csak bólintottam, majd kimondta az előbbi gondolataim.

- Tudod, én is félek - mondta, majd hol a fiamra, hol rám pillantott.

- Nem akarok zavarni, elrabolom a kis herceget - lépett be a nappaliba Claire, és csak sejtettem, hogy hallott valamit az előbbiekből.

Ricky mosolyogva nyúlt Claire felé, akinek szintén fülig ért a mosolya, amint karjaiba vette a fiam, az unokáját.

- Mitől? - kérdeztem Robtól, miután kettesben maradtuk.

- Hogy én leszek az, akit elhagysz, és azt nem fogom túlélni - mondta, immár tényleg szomorúan, majd közelebb jött hozzám. Míg én a kanapén ültem, a lábaimat átkarolva elém ült.

- Rob… - simogattam meg arcát, és szinte a tenyerembe bújt, és még sosem láttam őt ilyen helyzetben. - Semmit sem tudok, nem tudom, mi lesz - mondtam immár én is szomorúan, ismét erre gondolva.

- De hamarosan döntened kell.

- Igen. Akármennyire is utálom még a gondolatát is, nem tehetek boldoggá mindenkit, valakit meg fogok bántani, és ezt nem akarom.

- Én azt nem szeretném, hogy én legyek az. Bármire képes vagyok érted, értetek. Mindennél jobban szeretlek - mondtam, és ezúttal ő simogatta az arcom.

- Én is téged, mint még soha senkit.

- Én Steve?

- Ő más eset. Igaz, hogy a férjem, és szeretem, de soha senki iránt, még iránta sem éreztem azt, amit Te irántad érzek.

- Ne hamarkodd el. Gondolj ezekre a napokra, és hogy szeretlek. Nem akarlak elveszíteni.

- Én sem téged. De annyira nehéz. Nem kellett volna belekezdenünk ebbe. Ha rosszul sül el, annál jobban fog fájni.

- Miért, te megbántad azokat, amiken átmentünk?

- Egyetlen percét sem. De…

- Semmi de. Most csak erre gondolj, és hogy szeretlek. És van még időnk, igaz így is elég kevés, és vészesen fogy.

- Tudom, és az én hibám, hogy itt tartunk. Soha egyetlen percét sem fogom bánni semminek, ami köztünk történt, csak téged sem akarlak bántani, de egyikőtöket meg fogom - mondtam lehajtott fejjel.

- Sajnos be kell lássam, hogy Steve nagyon rendes, és megértelek, de én csak magamért állhatok ki. Azt akarom, hogy az enyém legyél. De ez rajtad múlik, és persze tudom, hogy itt számításba veszed a fiad is, aki az övé is.

- Igen, ő az életem.

- Egy dolgot tudok csak mondani. Vagyis talán többet. Szeretlek. Téged és Rickyt is, és vele együtt kellesz nekem. Nemcsak te, hanem ő is nagyon fontos lett nekem. És akárhogy is döntesz, én itt vagyok neked, és megpróbálom majd elfogadni, legyen az akármi is.

- Szeretlek - mondtam, immár könnyes szemmel.

Végigsimított az arcomon, letörölve a könnyeimet, majd egy csókért hajolt fölém, amibe minden érzésünket belesűrítettünk. A szerelmünket és a vágyunkat egymás iránt. A félelmet, bizonytalanságot és még sok mindent.

A végén már csak annyit érzékeltem, hogy Rob karjaiban vagyok, és a szobájába visz. Amint bezárta mögöttünk az ajtót, tudtam mire készül. És én is csak erre vágytam. Rá. Hogy ne kelljen semmi másra gondolni, csak is kizárólag kettőnkre.

Az ágyra fektetett, majd szép lassan mindkettőnket megszabadított a ruháktól. Vágytól csillogó szemekkel mérte végig előtte fekvő meztelen testem, mikor fölém kerekedett.

Forró teste az enyémhez préselődött, miközben ágyékunk forrón nyomódott egymáshoz. Férfiassága keményen feszült nőiességemnek, csak arra várva, hogy meghódíthasson.

Rob a nyakamra lehelte csókjait, egyre lejjebb haladva melleimen keresztül, ahol kicsit több időt töltött el, egyre több sóhajt kicsalva belőlem.

Ujjai eközben szintén lentebb kalandoztak, míg nem nőiességembe fúrta őket. Szerencsére pont ekkor csókolt meg, így az elnyelte a belőlem kikívánkozó sikolyt.

Ritmusosan mozgatta bennem ujjait, és szinte a csillagokat is láttam, miközben a lepődőt markolva tűrtem a kényeztetését.

Szenvedélyesen, ugyanakkor szerelmesen csókolt közben. Ujjaim testén kalandoztak, de az ő ujjai annyira elvették az eszem, hogy szinte fel sem fogtam, hol vagyok. Teljesen megőrjített.

Néhány mozdulattal később szinte hurrikánként söpört rajtam át az orgazmus, és a szájába nyögve, majd egy forró csókkal köszöntem meg az imént átélteket.

Ujjait kihúzta belőlem, megfogtam a kezét, majd a számhoz emelve tisztogattam le róla a saját nedveimet, amitől csak még nagyobb lett a vágyainak lángja a szemében. Elhúzta a kezét a számtól, majd ő fejezte be a tisztogatós műveletem.

Eközben másik keze sem tétlenkedett. Ujjai helyére vágytól lüktető és beteljesülésre vágyó férfiasságát küldte nőiességem tüzes barlangjába.

Egyszerre nyögtünk fel az édes kéjtől, ami átjárta testünket, mikor egyesült. Amint teljesen elmerült bennem, én megmozdítottam a csípőmet, mire ő lefogott.

Nem értettem, mi történt hirtelen, de ekkor megszólalt.

- Csak egy kicsit had érezzelek így - suttogta a fülembe.

Megszűnt körülöttünk a világ, és csak mi ketten voltunk, kiélve ez együttlét minden percét, miközben csókokkal kényeztetett.

Tudtam, vagy inkább éreztem, hogy így, vagy ezzel akarja bebizonyítani többnyire nekem, hogy mellette a helyem, és hogy szükségem van rá.

Megmozdítva a csípőmet lassan kezdett el mozogni bennem, miközben a nyakam szívogatta, míg ujjaim testén kalandoztak.

Talán még soha nem volt ilyen gyengéd, az első perctől az utolsóig, csak rám figyelt, és arra, hogy nekem legyen jó.

Most még inkább imádtam őt, mint eddig.

- Szeretlek - suttogta a fülembe, néhány lökéssel pedig szinte egyszerre repített mindkettőnket az édes megsemmisülésbe.

Zihálásunk hangja betöltötte a szobát, miközben csókkal próbáltuk elérni, hogy lehiggadjon kicsit a légzésünk.

Átfordulva most én voltam felül, de még bennem volt. Most én voltam úgy, ahogy ő az imént. Ki akartam élvezni minden pillanatát, amíg egyek vagyunk. Szerelmes cirógatásaitól ismét feléledt a vágy bennem, és jóformán az egész délutánt átszeretkeztünk, majd egymás karjaiban feküdtünk kissé fáradtan, ugyanakkor kielégülten és boldogan.

Még nem volt olyan késő délután, mikor nagy nehezen elszakadtunk egymástól, de engem szólított életem másik férfija. Ricky.

Egy csókkal hagytam magára Robot, majd a fiam keresésére indultam, aki szintén most ébredezett a délutáni szunyókálásból.

- Minden rendben, ahogy hallottuk - szólalt meg Vic, aki a fiamra vigyázott.

Ez volt az a pillanat, amikor fülig pirultam és szégyelltem is magam, hiszen akkor valószínű, hogy az egész család hallotta, hogy mi történt délután.

És én is igyekeztem csak erre gondolni, legalábbis még néhány napig, amíg itt vagyunk.


/Rob/

Ez az elképesztő délután után szinte megsemmisülve feküdtem az ágyban, miután sajnos el kellett szakadnom tőle, de most csak Ricky kedvéért.

Örülnék, ha csak vele kellene osztoznom Kristenen. De sajnos van még valaki.

Nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyet mondok még egyszer egy nőnek, amiket ma mondtam Kristennek.

De még a tudatába is beleőrülök, hogy tudom, hamarosan talán elveszítem. Hiába mindez, amit történt, egyre jobban félek, hogy nem engem fog választani. Hiába is tudom, hogy szeret. Mert ezt érzem.

Mégis rettegek, hogy a férje lesz az, aki nyertesen kerül ki ebből, én pedig egyenest a pokolba jutok, ha nélküle kell élnem.

Kicsit talán egy kis hátsó szándékom is volt ezzel a délutánnal. Be akartam bizonyítani neki, hogy én vagyok az, aki kell neki, és hogy engem válasszon.

Lehet, hogy hülyeség, de tudnia kell, hogy mindennél fontosabb nekem, és mekkora fájdalmat jelentene az elvesztése. De erre még ráérek gondolni, ha tényleg bekövetkezik. Addig is ki akarom használni ezt a kis időt, ami addig van, míg vissza nem kell térjünk a valóságba.

Kicsit összekaptam magam, ami a gondolataim is illeti, és utána mentem. Viccel és anyuékkal voltak a nappaliban és persze a fiát kényeztették.

- Mehetünk? - fordult felém hirtelen Vic.

- Hová is?

- Megbeszéltük, hogy elmegyünk vásárolni, csak más programotok lett délután - mondta Lizzy.

Krisre pillantottam, aki szinte fülig pirult nővérem szavaira.

- Oké - válaszoltam.

- Felőlem mehetünk.

- Akkor adok valami ruhát erre a csöppségre. Ti is jöttök, anya?

- Nem, menjetek csak, gyerekek - válaszolta anya, majd Vickel elmentek felöltöztetni Rickyt, hogy indulhassunk.

Szerelmem mellé léptem, és a karjaiba zártam.

- Nem kell zavarban lenned - suttogtam neki.

- Dehogyis nem - motyogtam, majd egy csókot leheltem ajkaira.

Pont ekkor csengettek, és ha jól hallom, Vicék is lefelé jönnek. Tom állt az ajtóban.

- Azt hiszem, én is megtérek - motyogta Tom, és nem is engem figyelt, miközben köszöntem neki.

Nem tudtam, mi köti le a figyelmét, de amint a hátam mögé néztem, jól tettem fel a kérdést. Ki köti le a figyelmét?

Vic.

Aki szintén egy hasonló vigyorral a képén bámult Tomra, miközben Ricky a karjaiban volt.

Ekkor fogtam fel Tom előbbi szavait a megtérésről.

Ezzel rám célzott, a nőcsábászra, aki szerelmes lett. Szóval létezik, hogy a nagy Tom, aki mindig más nővel kavar, szintén megváltozzon, és egy nős pasi legyen? - kérdeztem magamban.

Elég régóta ismerem őt, és nem tudom lehetséges-e ez, de elnézve azt, ahogy a nővéremre néz, semmi sem kizárt.

- Csak óvatosan, megöllek, ha megbántod - suttogtam, miközben a vállára tettem a kezem és beljebb húztam a cimborám.

- Nem lesz rá szükség - motyogta, de még mindig nem engem figyelt.

- Akkor mehetünk? - kérdezte Vic.

- Naná, édes - válaszolta Tom.

- Te is jössz?

- Igen, Vic elhívott, ha nem baj.

- Dehogy. Jössz, édes? - pillantottam Kris felé, aki mosolyogva közeledett felém.

- Persze, jössz a mamihoz? - nyújtotta a kezét Ricky felé, aki legnagyobb meglepetésünkre felém nyújtózott.

- Te kis áruló, na, megállj csak - mosolygott Kris a fiára miközben átvettem a nővéremtől, akinek láthatólag Tom csavarta el a fejét.

Csatlakozott Lizzy is, majd elindultunk. Az egyik közeli plázába mentünk, és persze a lányok rögtön belevetették magukat a butikba, mi pasik Rickyvel pedig inkább egy kis nyugira vágytunk, míg a csajok kitombolják magukat, vagy inkább kiköltekezik magukat és hazavisszük az egész áruházat.

Tommal egy kávézóban ültünk le a butiksoron, Rickyvel az ölemben.

- Öcsém, nem adod ide egy kicsit a törpét? Minden csaj megfordult utánad - célzott is a fiúra az ölemben és valóban így volt. Ki tudja, lehet, hogy azt hiszik, az enyém.

- Mi van?

- Semmi. Nem mondtam semmit. Azt hiszem, követem a példád, testvér.

- Hát ha Vic kell neked, jól is teszed.

- Nyugi, eszemben sincs megbántani.

- Ajánlom is - mondtam neki, majd elbeszélgettük az időt, amíg a csajok elvoltak. Persze rólam és Krisről is szó esett.

- És mit fogsz tenni, ha rossz vége lesz, és visszamegy a férjéhez?

- Azon kívül, hogy megőrülök? Nem tudom. El kell fogadjam, nem? Ha ő végül ennek ellenére mellette dönt, nem tudok mit tenni.

- Ez gáz, haver.

- Nekem mondod? Olyan gyorsan telik az idő, és hamarosan vissza kell mennünk.

- Azért remélem, jól alakul a dolog. Jól mutattok együtt. Vagyis így hárman - pillantott Rickyre.

Hirtelen eszembe jutott valami. Még belegondolni sem merek, de fennáll a lehetősége, hogy én maradok hoppon, mégis szerettem volna, ha marad valami belőlem Kristennek rólunk, ha csak emlékbe is, ha úgy alakul.

Rosszul esett erre gondolni, hogy ez is lehet a vége, de végül is én másztam bele a házasságába, és lehet, hogy én fogok veszteni ezen.

- Elkísérsz valahova?

- Mire készülsz? - kérdezte Tom.

- Semmire - mondtam, majd a telefon után kutattam a zsebembe, majd a fényképek között keresgéltem, miközben Tommal a célom megvalósítása felé igyekzetünk…




/Kris/




A délután további része is nagyon jól alakult. Leszámítva, hogy milliónyi üzletet kellett végigjárni a lányokkal. Rob nélkül.

De megértem, hiszen pasi. Bár én nő létemre sem vagy ennyi vásárlás mániás, mint Lizzyék ketten együtt véve.

Persze engem használtak próbababának és majdnem, sőt minden ruhát fel kellett próbálnom, amit nekem néztek. Néhány tényleg tetszett, de volt amit túlzásnak tartottam.

Talán órákkal később nagy nehezen rávettem a lányokat, hogy hagyjuk abba. Majd visszamentünk a fiúkhoz. Vic rögtön Tom mellé ült.

Még messziről észrevettem, hogy nagyon nézegetnek valamit, összedugva a fejüket, de amint megláttak minket közeledni, Rob a zsebébe rejtette a figyelmüket elterelő tárgyat.

Ami mi tagadás, az én érdeklődésem is felkeltette, hogy vajon mi az. Persze mikor rákérdeztem, semmit sem árult el.

Mi ittunk egy-egy gyümölcslevet, a fiúk sem kaphattak alkoholt így ők a kávé mellett döntöttek. Ricky nagyon jól elvolt az apja karjaiban, sokszor szinte megbabonázva figyeltem őket.

Lizzyék be akartak ülni egy mozira, de mivel itt volt Ricky Robbal, mi haza akartunk menni. Lizzy pedig kettesben szerette volna hagyni Tomot és Vicet, így, miután elköszöntünk tőlük, mi haza indultunk.

Hazaérve szinte be sem tettük a házba, csörgött a telefonom. Rob felvitte Rickyt, én pedig beszéltem Ashleyvel.

Vigyázva, itt miket mondok, nagyjából elmeséltem neki, mi történt, néhány tanács reményében, ami a továbbiakat illeti.

- Miért nem mondod el neki, hogy ő az apja?

- Nem merem. Az mindent elrontana. Rob biztos meggyűlölne, amiért eltitkoltam.

- Előbb-utóbb meg kell tudnia, vagy meg fogja. Azt csodálom, hogy még nem jött rá, mikor már ilyen kicsinek tiszta apja. Azt lehet, hogy megoldaná a dolgot.

- De Steve-vel kapcsolatban nem. Ő mindig is úgy szerette a fiam, mint a sajátját. Steve sem tudja, ki az apja, és ez így is marad.

- Te tudod, de gondold meg. Joga van tudni, de a te döntésed. De igazad van, erre a kis időre ne gondolj ilyesmire, csak élvezd ki. Aztán hívj, ha van valami.

- Persze, és köszönöm - búcsúztam el tőle, majd letettem.

- Ki az igazi apja? - hallottam meg hirtelen Rob hangját mögülem.

Rögtön a rémület fogott el, hogy vajon mennyit hallott. De ha erre kíváncsi, akkor talán az elejét nem hallotta - próbáltam nyugtatni magam.

És elnézve az arckifejezését, nem tűt dühösnek, inkább kíváncsinak.

- Ki Ricky igazi apja? - kérdezte ismét, de nem tudtam válaszolni, mert ismét csörgött a mobilom, de ezúttal üzenet érkezett.

Rögtön megnyitottam, ezzel is húzva az időt, hátha kitérhetek a válasz elől, de Rob türelmesen várt, vagy inkább kíváncsian.

Elolvasva az üzenetet, most tényleg elkapott a pánik.

- Mi történt? - kérdezte most már ő is kissé félve.

- Steve…






Várom a véleményeket

13 megjegyzés:

  1. Húú..De izgi.. Imádtam*_* Egyszerűen zseni vagy:] Siess a kövivel..:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett.. remélem el monsja kris robnak h ő az apja..
    siess aa kövivel..:D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Sztem azt írta hogy tud mindent és nem haragszik vagy vmi ilyesmi xD
    Jó lett:D rem elmondja hogy ő az apja
    Várom a kövit!
    puszii
    Tincsu

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hú, ez nagyon jó lett. Alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Nagyon szupi fejezet lett!!
    Így nem lehet befejezni...nemér...:D
    fhhuu nagyon kiváncsi vagyok , hogy elmondja neki,hogy ő az apja....:))
    Siess a kövivel..nagyon várom.
    Puszi :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Elhiszem, hogy nagyon nehéz döntés lehet, választani az igaz szerelmem aki nem mellesleg a gyerekem apja és egy olyan pasi között akit csak azért tisztelek meg szeretek, mert vállalt más gyerekével együtt! Hmhmhmhm.... nehéz ügy! :D
    Most, hogy csöpögtetsz nekünk egy kis Steve szemszöget is már nem tud meghatni a hapsi! Eleinte még bírtam de most már annyira nem!
    Tartozom egy vallomással elolvastam először csak a végét, vagyis csak az utolsó szót! Paráztam, hogy Kris újra hazudik Robnak. Remélem nem fog! Szorul a hurok, alig várom a következőt!
    Jaaaaja és milyen ajándékot talált ki Rob? Mit dugott a zsebébe? Valami képes megoldás lesz ha elővette a mobilját! Nem lett olyan vészes szerintem, csak a vége nem happy, de Stevért annyira nem aggódok! Mondjuk az tuti, hogy hátrakötöm a sarkát ha holmi hülye baleset miatt nem tudja meg Rob, hogy övé kisherceg!
    Tűkön ülök!

    VálaszTörlés
  7. nos a fejezet jó lett, sőőőt ***** nagyot alakítottál, de nekem a végével lenne egy kis gondom. mintha hiányozna még vmi amit már "elfelejtettél" oda biggyeszteni. :D

    VálaszTörlés
  8. Jujj Lizzyke!
    Ez aztán nagyon izgalmasan végződött!!! Alig várom a folytatást!!! :D
    Tudom, mondtam már párszor, hogy mit gondolok a tehetségedről...de szerintem nem lehet elégszer ismételni, hogy egy Zseni Vagy!!!!!
    Mindig azt hiszem, hogy nem tudsz meglepetést okozni a következő fejezetekkel, és mindig kiderül, hogy tévedtem... Egyre és egyre jobb lesz, én pedig minden egyes rész után azon kapom magam, hogy: Te jó ég! Hogy fogom kibírni a következő fejezet megérkezéséig????
    Persze most is tartom magam ahhoz, hogy ilyen szuper jó részekre érdemes akármeddig várni!!!!
    Nagyon kíváncsian várom a továbbiakat!!! :D
    Először is: Kris most végre bevallja Robnak, mi az igazság a picivel kapcsolatban, és Rob túlreagálja-e a dolog bejelentésének kései időpontját, vagy annyira meg akarja tartani a szerelmét, hogy azt is lenyeli...??
    És mit írt Steve?? Csak nem történt vele valami baleset, ami miatt sajnálatból vele marad egy ideig Kris, és ápolja...???? Áhh... Ilyen, és ehhez hasonló kérdések ezrei zakatolnak az agyamban... :D
    Viszont semmi gond, mert, ha valaki, akkor én "bármeddig" várok a frissre!
    Na, jó! A bármeddig az egy picit túlzás volt, de azért gondolom érted Lizzykém mire gondolok!!!
    Csak így tovább!!! Ne feledd vannak rajtam kívül még jópáran, akik Imádnak!!!!
    Gratulálok Ismét!!! Neked csak gratulációk járnak!!! És Ne aggódj az miatt, hogy nem mindig van happy a történet végén!!!
    Mi így is Szeretünk a történeteddel együtt!!!!!! :D
    Alig várom a folytatást!!!
    Puszillak, és Vigyázz Magadra!!
    Kitti

    VálaszTörlés
  9. Szia Lizzyke!
    Nagyon tetszett!Még a végére elhelyezett-bár csak később robbanó- két kis bombáddal együtt is!A végig őket feszítő hatalmas kérdőjelről nem is beszélve!Persze átérezzük a gondolataikon és a magától értetődő egymáshoz tartozásukon keresztül,nekik együtt kell maradniuk.Csak sajnos ott van a de!Kris házassága és hálája Steve iránt.Olyan boldogok egymással,a fiukkal,Rob családjával!Remélem Kris teljesen őszinte lesz Robhoz.Ez a Rob tényleg megérdemelné.Bár gyanítom,ha így,egy telefonból kell megtudnia félig,hogy Ricky az ő fia,és Kris nem teljesen magától mondja el,nagyon meg fogja viselni Robot.És még érthető is!/Az egész szívét-lelkét lemeztelenítve odatette kris elé,rábízta a döntést,és nyilván fájni fog neki,hogy Kris nem volt vele őszinte,legalább itt Londonban,ahol annyi szeretettel,gondoskodással vette körül mindenki./Biztos idő kell,amíg megbocsát Krisnek,amíg lehiggad,hogy felfogja,még inkább kötődnek egymáshoz..../Abban csak titkon reménykedek,hogy Kris bevallja a kétségeit,hogy miért nem mondta el korábban,később meg már nem merte,vagy Robot nem akarta ezzel "lekötelezni",s hátha kigyullad Rob fejében a világosság,rábeszélheti szerelmét:ők így együtt egy család,s akkor talán még a meglepetést is megtudjuk!De Krisnek nagyon őszintének,Robnak meg nagyon megértőnek kell lennie.Azért hátha Rob a babával megérzi a lehetőséget,ezzel Krist végleg meg tudja tartani-mindhármuk nagy örömére..../ Imádom ezt a két szerelmest! És nagyon kíváncsi vagyok,hogyan folytatod!Bármennyit tett is Steve Krisért,ebben a helyzetben akkor a legőszintébb mindenkihez,akkor okozza legkevesebb fájdalmat,ha minél hamarabb dönt valódi szerelme Rob mellett,és ezt minél hamarabb mindenkivel közli.ÍGy csak Steve fog sérülni-bár mi már tudjuk,hogy ez sem igaz,és vannak titkai neki is,sőt másik élete is,de az még krisnek is feltűnhetne,hogy az utóbbi időben túl gyakran magára hagyta őket...-,viszont ha kris hezitál,vagy hálából még szenved egy kicsit Steve mellett-elveszti és érzelmileg tönkreteszi Robot,magát is,és így ez az áldozata Steve-nek sem jelentene örömet,mert nem lehetne köztük boldog kapcsolat.Egy titokban Robért vágyakozó Kris képtelen lenne Steve-nek boldog házasságot teremteni,még látszólag sem...Persze ez csak kívülről ilyen egyértelmű,Kris rohadt nehéz helyzetben van! Nagyon izgulok,hogy mi lesz ebből,és szorítok Krisnek,Robnak és a babának!/Tündéri ez a kicsi,ahogy ösztönösen imádja a Pattinsonokat!/

    VálaszTörlés
  10. Lizzyke!
    Meg akarsz ölni? Mi van Steve-vel? Jó lenne már, ha Kris elmondaná Robnak, hogy az apja a kicsinek, szerintem Rob megérdemelné.
    Nagyon jó lett:D, kíváncsi vagyok, mit vett Rob Krisnek?

    Siess nagyon a kövivel:D
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  11. Csak nem megsérült Steve! Akkor tuti hogy visszamegy hozzá Kris! azt nem akarom! Neeeeeeee Lizzy!
    Rob meg kérdezzen csak rá megint, hogy ki Ricky apja!
    Joga van tudni! Lizzy!!!!!!Ugye??
    Képet csináltatott Rob a picurral ?! Csak sajna az a baj, hogy emléknek szánta! Ha beleírtad, át is kell adnia majd, ami annyit jelent, hogy Steve-et válassza?! Vagy nem? Siess Lizzy! Tudom sok a dolgod, meg minden, de imádom ezt a történetet! Bocs, hogy csak ma írtam, de tegnap Szil tragédia volt SL ügyben. Kicsit szétszórtak voltunk! (LLLLL)

    VálaszTörlés
  12. HŰŰŰ, köszi ezeket a szép komikat, a hosszúakat is, annyira jól esik.

    Imádlak titeket (LLLL)

    VálaszTörlés
  13. Szia Lizzy!
    Elhiszem, hogy káosz van most Kristen fejében. El kell döntenie, mi lenne most a helyes lépés.
    Hogy Steve mennyire érdemli meg, hogy megbántsák, azt még nem tudom eldönteni. :D Eddig kevés morzsát kaptunk „belőle”. Igaz, Kris mellett állt, nevelte más gyerekét, de ott van a másik oldal is, amiről még csak sejtések vannak.
    Aranyos a Tom-Vic páros :) Kíváncsi vagyok mit csináltatott Rob a közös képből ... mert gondolom azért vette elő a telefonját?
    A vége nagyon jó :D Hogy vágja ki magát ebből a kérdésből Kris, illetve mi van Steve-vel? Történt vele valami, ami miatt Kris kénytelen visszamenni hozzá.
    Kíváncsian várom azt is, mikor, hogy fog kiderülni Rob számára, hogy Ricky a saját fia. :)
    Nagyon tetszett.
    Jufi

    VálaszTörlés