2012. március 3., szombat

Ismét a nyertes!

Sziasztok!

Mint a legutóbbi fejeztnél írtam ismét volt egy kis játék. Olyan hű de nagy dolgom nem volt, az a rengeteg sok 7 darab komiból kisorsolni egy nyertes ami meg is történt. Előtte azonban még pár dolog.
A friss holnap jön, ne haragudjatok, de húzós hetem volt, ma egyedül leszek este és szeretnék pihenni kicsit most jutottam el oda. de holnap hozom, köszönöm a megértést :) ígérem legalábbis remélem a fejliben nem fogtok csalódni.
Ma éppen kutyaséta közben agyaltam még egy kicsit a továbbiakon. Azt hiszem már mondtam, hogy megvan milyen vége lesz a történetnek. Na ez a mai séta után változott, és más lesz a NAGY bonyodalom amit ígértem, de ez is nagyon jó lesz :D ha lehet ilyet mondani. Utána pedig ígérem jön a happy :)

És köszönöm szépen Szilvinek, Nettynek, Orsynak, Loleenak, a másik Orsinak, Kittinek és Petrának a kommenteket. Fantasztikusan jó érzés olvasni őket, és hálás vagyok amiért mert többek között ti vagytok akik minden fejezethez írtok, amiért örök hálám nektek és imádlak benneteket. Nem akarom, de mégis ismétlem magam, köszönöm szépen nektek, ti vagytok a legjobban és örülök, hogy mindig itt vagytok velem! ♥

És köszönöm a pipákat is!

Szóval kb ennyi lenne, a friss jön holnap, és a lényeg a Nyertes nem más mint, akinek a neve ezúttal kikerült a kalapból ő Orsi :) Gratula, és persze ha érdekel akkor, bár lehet, sőt tuti tudom már, de azért létszi dobj ide egy mail címet ahová küldhetem neked a meghívót az Új RS bloghoz amit te láthatsz először :)

Pusszantás nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése