2012. szeptember 6., csütörtök

Szavazzatok :)

Sziasztok!

Mint a cím is mutatja ismét rajtatok a sor, vagyis a véleményetekre lennék kíváncsi.
De előtte még annyit, hogy remélhetőleg ha ötlet is lesz meg nem leszek annyira gatya akkor hétvégén novella, és majd csak tudom, hogy hűű az a jó ég tudja mióta tervezem, de most már majd csak meg lesz ennek a vége is, ezekkel az utolsó fejezetekkel mindig hadilábon állok sajnálom, szóval hét elejére ez is meglesz és be lesz fejezve, ha még érdekel valakit :D
na de a lényeg.
Úgy döntöttem a novella után egyenlőre nem lesz másik.
Marad továbbra is a Kifutóról a szerelemig, a Never to be forgotten, ezeket fejezem be, már többé kevésbé mind a három történet megfogalmazódott bennem a végéig szinte, szóval azok is meglesznek :) és ha a novellának vége valamelyik másik történetet szeretném bejezni.

Szóval ezek a lehetőségek:

Új esély a boldogságra (Rob & Lizzy)
Prohibited passion (Edward & Bella)
A telihold csábítása (Derek & Kiara)

ez a három opció, teszek ki egy szavazást, és tessék klikkelni, szeretném tudni ha úgy alakul esetleg ki melyiket szeretné jobban :)
Szóval hajrá :)

Köszönöm előre is, pussz: Liz

9 megjegyzés:

  1. Heló:)
    Én a prohibited passionre zavazok:)

    VálaszTörlés
  2. en is a prohibited passionre szavazok Maja

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    én is a Probithed Passionre szavazok, nagyon tetszett nekem az a történet is, és kíváncsi vagyok a folytatásra! :D

    VálaszTörlés
  4. Prohibited passion!!!!! :)
    Én is erre szavaznék!!! Bár tetszik a
    A telihold csábítása is!!! :)
    Rád bízom, bár az előbbinek jobban örülnék, de utóbbit is olvasnám, természetesen!!! :)
    pusziiii

    VálaszTörlés
  5. Szia Liz!!!
    Prohibited passion-ra szavazok, bár nagyon szeretem
    A telihold csábítását is. :D
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Csatlakoznék az előttem szólókhoz, Prohibited passion! Pont azelőtt nap találtam rá az oldalra, hogy meghívós lett, akkor elolvastam az összes addigi fejezetet, és nagyon tetszett! Nagyon kíváncsi lennék a folytatásra, hogy mi lesz az ő szerelmi háromszögükből! :)
    Puszi Dorothy

    VálaszTörlés
  7. Prohibited Passion!!!!!! IMÁDOM! :D <3

    VálaszTörlés
  8. Akkor hajrá :) lehet, hogy az lesz, de nem leptetek meg, volt egy olyan sejtésem, hogy az kapja a legtöbb szavazatot :), KÖSZI CSAJOK (L)

    VálaszTörlés
  9. Szia.
    Prohibiited passionra szavazok bár nekem tetszett az Rob&LIzzy történet is.
    A kérdésem az lenne, hogy akkor ujra nyilvános lesz az oldal, vagy meg mindig meghívó kell majd? Mert akkor majd mindenképpen szeretnek a meghívottak között lenni. Előre is köszi. És nagyon várom a fejezeteket.

    VálaszTörlés