2012. január 18., szerda

Frissről!

Friss holnap!

Sziasztok! Mint a cím is mutatja holnap lesz friss.

Megint, halasztódik sajnálom. Most már többet tényleg nem mondok soha semmit, ha lesz friss akkor látni fogjátok, vagy max csak akkor ha már megvan és kész. Szóval ne legyen több mikor lesz friss.

Nem a ti hibátok, és el se hiszitek mennyire örülök, hogy látom még így is ennyien várjátok és szeretitek, ez mindennél többet jelent nekem.

Ilyenkor meg szarul érzem magam, hogy ígértem és mégsem tudom hozni. Reggel 4 kor keltem melózni utána orvoshoz anyuval, fél 7 hajnali 4 óta most értem haza.

Mindegy nem dumálok annyit, sajnálom. Jobb lenne ha sűrűbben tudnék írni, de akármennyire is imádom munka meg minden más mellett csak ennyire futja. Sajnos sokszor közbejön valami, többek között a családom :D

Szóval most már friss akkor ha tuti biztos h megvan, addig nem is mondok semmit, sajnos ez van, lehet utálni. A holnapit biztosra mondom mert már el van kezdve, de befejezni ma már se erőm se agyam nincs :D ez pedig lehet hogy sejtitek folyton fejli lesz, és nem akarom összecsapni. Ennyi lenne csak, köszönöm aki megérti, aki nem ez van. És köszönöm mindenkinek, főleg a sok sok komit, holnap a frissel azokra is válaszolok. Ti vagytok a legjobbak, köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. szia

    semmi gond nincs, várjuk a fejit, de érthető, hogy vannak fontosabb dolgok is, ezzel szerintem mindenki így van, csak néha hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla :)
    pusz

    Erika

    VálaszTörlés
  2. Jajj, Ne butáskodj!!!
    Nincs semmi baj!!! :)
    Hozod, amikor tudod!!! :)
    Csak kibírjuk valahogy! És különben sem akarjuk, hogy ne tudd magad kipihenni, vagy ilyesmi!
    Szóval én türelmesen várok!!!
    Vigyázz Magadra!! :)
    Puszi

    VálaszTörlés