2011. december 18., vasárnap

Komikra válasz, fb oldal és béta

Sziasztok!  Jövök pár dologgal a fejli előtt. Igen, már kész. A bétám átnézi utána hozom. Addig is válaszoltam az előző fejezethez érkezett komikra, amiket nagyon köszönök nektek, imádlak titeket (L)

És a béta probléma is megoldva. Puszmó sajna nemtudja tovább csinálni, egyéb fontosabb dolgai vannak. De köszönöm szépen az eddigi sok segítséget neki :) Pusszantlak!
Új bétám pedig Csibimoon lesz, őt még a nyári Keszthely olvasótalin ismertem meg, ő fog ezentúl segíteni nekem, amit nagyon köszönök előre is :)

és jöjjön a harmadik dolog. Leila szívemmel, vagyis ő kezdte és a drágámnak ha tudok segítek, és én is rakok frisst, a facebook-on található Robsten oldalára ahol mindig minden frisst, és klassz dolgokat találtok a kedvenc párosunkról :)

Katt a képre és ott is vagytok:


Leila: Hát igen, végre van egy kis boldogság. De ki tudja meddig tart :D Claire nem egy meglepit tartogat nekik, ami talán vagy közelebb vagy még messzebb sodorja őket egymástól :D nemsokára kiderül :) Köszi szépen csajszim ♥♥

Orsi: Hát igen, abból még mindig van, de ideje volt, hogy kiderüljön Steve titka. Lassan vége is lesz a törinek, ezért szép lassan mindenre fény derül, és minden a helyére kerül. Azért lesz még majd egy két dolog, amin lehet töprengeni. Hát igen, hogy mit akar Claire amire annyira kíváncsi mindjárt kiderül, már kész a fejli, ha a bétám átnézi hozom :) Köszi szépen neked is, ismét a komid, és örülök, hogy tetszett.

Gabó: Hát barátném, tudod ide is kitenném mint a chatünkre a kedvenc ördög jelet, mer azért lesz még ez az :D de igyekszek nem annyira gonosz lenni. Örülök,hogy tetszett, a komidnak meg pláne. Hát a lebeszélés jól megy nekik, de meglátjuk mi lesz,előbb utóbb rendbejönnek a dolgok. A békülésre látom neked is lenne ötleted, de Clairet sem kell félteni :D Köszi, pusszantás neked is barátném ♥♥

hella_eila: hát ezzel megleptél. de lesz még benne dráma, de azért a vége Rob lesz. remélem azért azt is szeretni fogod, Tylerel nem lesz olyan hűű de nagy dolog, de lesz még szerepe a végső happy előtt :) Köszi szépen neked is!

Netty:
Köszi neked is, bizony a köviből kiderül, nemsokára. Persze, hogy örült neki, kissé féltem ezt megírni, nemtudtam mennyire fog menni, sőt eleinte azt sem, hogy is reagáljon erre az egészre Rob, de remélem azért nem lett olyan vészes :D Köszönöm neked is!

Nóri: Hát nemsokra kiderül mi volt vagy van, lesz Camille-al :D örülök, hogy tetszett, a komijaitoknak meg pláne. Előbb utóbb Rob is összekapja magát, de kell neki még egy ks idő. De na szalajunk annyira előe. Időben kiderül minden. Hát még tuti lesz valami bonyodalom, még én se tudom mi, de nyugi mindenképp Robsten vége lesz, és persze Happy, ez alap :) Köszönöm neked is!

Judit: Köszi, igyekszek majd még sűrűbben. Örülök, hogy tetszett, főleg Rob reakciója is. Mint a többieknek irtam, nemsokára fent az új és kiderül amire kíváncsiak vagytok. Ti arra, én meg majd a véleményetekre. Köszönöm szépen neked is, nemcsak most hanem mindig a véleményed :) Puszi!

Stevei Rae: Igyekszek nem sokáig húzni az agyatok, ahogy időm és enegia engedi. Mindenkit nagyon érdekel Claire kis terve, sőt nem is csak egy lesz :D kiderül miben msterkedik, és sikerül e neki összehoznia akis családot, vagy közelebb segíteni őket ehhez. Köszönöm a komit neked is!

Krisztina:
Hát igen semmi sem egyszerű. Ez az volt, bár először valami bonyolultabbat akartam, de jó ideje semmi happy nincs velük, így legalább ezt a pillanatot szépre akartam. Remélem sikerült :) Örülök, hogy tetszett, és köszönöm!

Dorka: Hát ez nem igaz, de igyekszek. Mindig akad akinek nem tetszik, de hát van ilyen. Örülök, hogy a többségeteknek igen, és nagyon boldoggá tesznek a szavaitok, és vélemények, meg az, hogy tetszik nektek :) Köszi szépen, puszi neked is!

Orsy: Köszi először is. Hát előbb utóbb eltűnik, de tudod semmi sem egyszerű. Igen, ők tulbonyolítják, és lesz még az az, de nyugi végül csak megjön az eszük, csak kell még egy kis idő és még némi bonyodalom nekik. Igyekeztem hozni, mindjárt lesz folytatást. Köszönöm neked!

Laura: Köszi, örülök, ha ilyen hatással van egy egy rész valakire. Én is sokszor vagyok így ha olyan rész van. Neked is csak azt írhatom mint a többieknek, előbb vagy utóbb, kérdés, hogy mikor. De igen, rendeződni fog. Ajajj anyós pajtást nem kell félteni :d Köszi szépen, hogy írtál. Amint lesz egy pici időm repülök a Tiltott gyümölcsre, a komival még lógok :) Pusszantlak szívem!

Pati: Köszi szépen, mindig örülök, ha felbukkannak újak. Köszi szépen, örülök, hogy tetszik :) Most már lassan mindent a helyéra rakok, majd ha tudod olvasod de lassan jön majd a happy :) Amint lesz egy pici időm benézek hozzád is :) Puszi!

Kitti: köszi csajszi. Mostanság nem láttalak, már hiányoltalak, remélm veled is minden oké. Örülök, hogy tetszett. Sokszor vagyok úgy ha elkezdem még azt se tudom mit akarok bele írni, hogy legyen valamennyi, aztán annyira megjön az ihlet, hogy le sem tudom lőni magam, hogy abba kéne már hagyni mert így is olyan hosszú. Köszi szépen neked is, sejtettem, hogy tetszeni fog, vagyis reméltem. Higyjetek Clairben, ő majd segédkezik :) Köszi szépen, pusszantlak! ♥


És köszi a sok pipát is (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése