2011. december 28., szerda

Frissről!

Sziasztok!

Tudom, hogy vártátok és sajnálom, de a heti frissek elmaradnak. Délutános vagyok, és ilyenkor semmire sincs időm, még meghalni se, és sajna nemtudok ezer felé szakadni. Úgy néz ki pénteken is melózók bár akkor délelőtt,de rögtön utána utazok el barátnőkkel szilveszterezni pestre, így hétvégén se leszek, addig pedig még ezer más dolgom is van, amire ez a pár óra reggel rohadt kevés, este pedig fél 11 körül esek, akkor meg már erőm sincs írni. És Labyrintnál, még annyi van, hogy fogalmam sincs hogyan tovább. Át kell gondoljam mi, hogy legyen. Szerintem írtam már, hogy lassan szeretném ezt majd befejezni, és át kell agyaljam mi legyen és ne legyen még benne, és jelen pillanatban ami ritka mert többnyire tudom mit, hogy akarok, de ezzel most totál káosz van nálam. Ezért is kell ez a pár nap. Köszönöm aki megérti, aki nem hát ez van.
Hétfőtől jön majd a friss mindenhová, nekem pedig a rohanás miatt nemtudom lesz e még időm feljönni és írni így előre is:

Boldog Új Évet Kívánok Nektek, és köszönöm, hogy ebben az évben is itt voltatok, és mindenkinek aki továbbra is itt lesz (L)
Pusszantlak titeket: Liz

3 megjegyzés:

  1. Viszont BÚÉK! XDDD
    Köszi a Te egész éves "jelenléted" ;)
    És jó szórakozást!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Liz! :)
    Termeszetesen ertheto, hogy nincs idod! Legalabb is en teljesen megertelek! :)
    Rad meg amugy is erdemes varni!! :)
    En itt leszek hetfon is!
    Nagyon tetszett az unnepi kulon fejezet! Igaz meg komit nem irtam, mert telefonrol utalok irni, de mindig vannak olyan esetek, mint ez, es ilyenkor kivetelt teszek!
    Termeszetesen irni fogok az unnepi tortenethez is, amint gep ele jutok, de en is totalisan el vagyok havazva...
    Remelem Kellemesen telt a karacsonyod! :)
    Boldog Uj Evet, es jo bulit hozza! :)
    Nagyon varom mar a boldog reszeket LoS-bol! Annyira tetszik az a tortenet! Imadom!! :)
    Milli bocsanat, hogy mostansag nem vagyok olyan aktiv mint regebben, de tenyleg ido hianyaban szenvedek!
    Mikor elolvasom az irasidat legtobbszor pont csak annyira van idom, komit irnek, de azt meg nem akarom par szoval lerendezni! Szoval a lenyeg, hogy nem felejtettelek el, es amint rendbehoztam magam korul a dolgokat ismet aktiv resztvevoje leszek a blogodnak!
    Puszillak, es tenyleg megertelek!! :)
    Jo szorakozast!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Neked is BUÉK és várom a folytatását mindegyik történetednek.

    VálaszTörlés