2011. május 19., csütörtök

Frissről!

Sziasztok!

Még nem friss jön, ma nem. Ezzel kapcsolatban is lenne egy két dolog.
Mikor lesz friss? Mikor hozom már? - na ezek a kérdések amitől már a frász kerülget. Sajnálom de ez már kezd az agyamra menni.

Írtam nem is egyszer ha lesz fel lesz rakva és látjátok. Lehet, hogy kiírom mikor lesz, de nekem is közbejöhet akármi ami miatt nemtudom megírni.

Az utóbbi 6 hétben szó szerint éjjel nappal dolgoztam, most már szerencsére visszaálltunk rendes melóba a héten, de kissé sok volt az a 6 hét. Nekem is kell egy kis pihenés, és emellett meló még mindig és nekem is vannak egyéb dolgaim is.
Nem bántani akarok senkit, csak már elegem lett ezekből a mikor lesz kérdésekből, meg az esetleges szemrehányásokból hogy miért? meg már megint nem hoztam.
Gondolkoztam már, hogy zárás lesz, vagy csak zárt körű a blog mert elegem lett.

Írtam, hogy ha tudok lesz. Így tudom most hozni, de mostanság talán majd ismét többet. Akinek tetszik jó akinek nem annak nem. Sajnos nemtudok éjjel nappal a gép előtt ülni és írni.
Köszönöm azoknak akik megértik :)

Ezért is döntöttem úgy, hogy mivel SS nem amúgy is hamarosan vége, Labyrintnak is nemsokára vége lesz. Kb 40 fejlisre tervezem. Nagyjából ma kiagyalom mik lesznek még és már csak folyamatosan ha van időm megírni kell. Ezt és SS-t le akarom zárni.
Persze nem összecsapva lesz azért még itt ez az :DD De kb ennyi fejlire számítsatok. Ennek több oka is van.

Egyrészt az időhiány, pihenni is kell, meg nekem is van pár programon a nyárra. Tehát SS és Labyrint vége után marad az új RS sztori meg a Twilightos. Emellett szeretnék majd valami másba fogni, ezt még csak egy két ember tudja nem publikus és lehet h nem is lesz az, de arra is szeretnék majd időt szánni.

De a 40 fejliig is sok van még, szóval lesznek még itt történések nyugi.

Szóval a frissek. Igyekszek meghatározó időt írni chatbe hogy kb mikor. De csak akkor száz százalékos ha már a fejli fent van. Előfordul, hogy nemtudom megírni, vagy mint mostanság sokszor mire ide jutottam meló után nem volt erőm hozzá, ez van.

Szóval ez lesz. Így holnap hozom a frisst ide, még át kell gondolnom mi hogy legyen és mik lesznek még. Csajok nektek köszi :) megvagyok még, csak kissé szétesve néha, de holnap hozom a frisst.

Bocsi a kis kiakadásért, imádlak titeket és köszönök mindent. Pussz: Liz

8 megjegyzés:

  1. szia teljes mértékben igazat adok neked én mot kezdtem olvasni a blogjaidat 1 hete de nagyon tetszik mind egytöl-egyig más blogot ios olvasok aki iskolába jár még én mindig azt mondom a tanulás munkaaz elsö aki ebbe nem tud belegondolni hát most ide csunyát akartam irni de inkább nem szóval érted gondlom neked isez hobbi mármint az irás és azt élvezni kell nem "kényszeritve" csinálni csak ennyit akartam sok sikert és kitartást a továbbiakban én ugyan ugy olvasni fogom igaz még nagyon az elején tartok de tetszenek na jó elég a rizsábol puszi...:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is teljes mértékben megértelek. :) Hiszen a pihenés a legfontosabb. 6 hét robot után nem semmi, hogy néha-néha feltettél egy-egy fejezetet, elismerésem. És meg is értelek téged. Jó, én nem dolgozom, de iskolába járok. Nekem sincs időm a gép előtt és írni. Azért az embernek van magánélete is az íráson kívül.
    Egyébként nagyon szeretem a történeteidet és várom már a következő fejezeteket. :D

    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
  3. Szia. Én is teljes mértékben megértelek. Én is mint mindenki más alig várom már a frisseket de mind meg kéne értsük, hogy az íráson kivül minden embernek millió egyéb munkája van. Én is járok suliba és hetek óta nem volt időm írni egy sort se. Csodáltam is amikor mind olvastam, hogy mennyit dolgozol, hogy még van energiád munka után leülni és valamit írni is. Szal megértelek :) Én is várom a frisseket, de nem hisztizek, örülök nekik akár mikor jönnek is :D
    puszi
    Anita

    VálaszTörlés
  4. Szia Lizzyke!
    Teljesen megértelek, én is így vagyok ezzel, mostanában már olvasni sincs szinte időm, mióta új munkahelyem van:(
    Eddig is csodáltam, hogy jut ennyi blogra időd és energiád. Nyugodtan pihend ki magad és ha lesz kedved és időd majd folytatod a töriket. Mi megvárunk Téged:)))
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  5. szia Liz.
    tényleg pihenyél egészséged fontosabb mi tudunk várni :) megéri várni mert ami kapunk midig nagyon nagyon jó:)
    csak az a baj velünk hogy blogod olyan mint a jó könyv hogy soha nem tudod letenni és még még akarod..:)
    jó pihenést és írást :)
    puszi Nóri

    VálaszTörlés
  6. héhé, csak két szó!
    eddig is megvártunk, ezután is fogunk, aki türelmetlenkedik így járt.
    türelmesek leszünk ezután is.
    pihenj, nekünk is van más dolgunk is (legalábbis szerintem a többségünknek) így totál megértjük, ha nem csak itt lógsz állandóan.
    a frisst pedig hozod amikor tudod, azt hiszem senkinek nem lehet panasza a minőségre, úgyhogy legyen mindenki türelemmel.

    azért csak halkan jegyzem meg, hogy várunk ám nagyon....

    zsu

    VálaszTörlés
  7. Szia Lizzyke!
    Régóta olvasom a törijeid,az SS-nél még be kellett hoznom a lemaradásom,de azóta mindet folyamatosan.Természetesen kíváncsian várom a folytatást,de sokkal fontosabb,hogy pihend ki magad!!!!!Vagyis mindig örömteli meglepetés lesz,ha meglepsz bennünket a frissel!
    csaó zeno

    VálaszTörlés
  8. Köszi szépen csajok :) Imádlak titeket, sajnos most ez van, de szerencsére ha minden igaz vége a rengeteg túlórának és visszaálltunk rendes melóba így többet tudok majd írni megint.
    A hétvégém, legalábbis a mai nap meg a szombat még rohanós lesz, éjszakás vagyok most értem haza, alszok 3-4 órát aztán jönni kéne fejlit írni ide de utána mennem is kell, de majd lesz valahogy :)

    Köszi nektek a megértést, hatalmas puszi nektek :)

    Liz

    VálaszTörlés