2010. november 16., kedd

Kis ízelítő!

Sziasztok!
Mint a cím is mutatja folyamatban van az új fejezet, amiből egy kis előlegként hoztam egy kis ízelítőt. A teljes fejezet pedig holnap 11 körül teszem. Igen, kicsit korán általában délután szoktam, de mivel estig melózók csak ekkor tudom.
Tehát a kis részlet:XD :)


- Megkérdezhetem merre van a mosdó? - állt fel Rob hirtelen.

- Kris megmutatja, az emeleten - mondta Steve, amiért most legszívesebben egy kanál vízben megfojtottam volna.

A kicsivel a karomban és Robbal a nyomomban indultam az emeletre.

Miután megmutattam neki a mosdót, rögtön a fiam szobájába menekültem, és magamra csuktam az ajtón.

Kimondani is utálom, hogy még mindig hatással van rám ennek az alaknak a közelsége. Akinek csak éjszakára kellettem. És akitől nem mellesleg életem legszebb ajándékát kaptam, de akiről ő sosem fog tudni.

Rickyt a kiságyába fektettem, majd az ágya előtt állva csodáltam őt, mikor hirtelen nyílt az ajtó.....

2 megjegyzés:

  1. Lizzyke!
    Én nem bírom ki holnap délelőttig, most szeretném olvasni az egész fejit:(
    Judit:)

    VálaszTörlés
  2. Itt abbahagyni:@
    Remélem Rob lesz az:)

    VálaszTörlés