2012. december 16., vasárnap

Egy két jó blog

Sziasztok!

Hogy addig se maradjatok olvasnivaló nélkül ha gondoljátok akad még pár jó történet. Itt is egy két blog :)


Nora szuper új RS blogja :)   http://norastoryangels.blogspot.hu/

És újra ír Lilluci is :) és Brianna

és egy új történet amit most kezd írni Angelheart :) szuper lett a blogja és remélem tetszik majd nektek, egy szuper történetet kezd :))

Vágyak Manhattanje:  http://vagyak-manhattanje.blogspot.hu/

Tehát olvasni való nélkül senki sem marad, legyetek jók pussz nektek: Liz

Ide pedig mivel kérdeztétek már ha minden igaz meg lesz valamikor ahogy időm engedi a két hátralévő fejezet.

2 megjegyzés:

  1. Szia Liz!!

    Először is szeretném megköszönni, hogy kiírtál engem a blogodra!! Nagyon jól esik, hogy - ezek szerint - Te is olvasol, vagy inkább nyomon követsz engem!! <3
    Másodjára megszeretném köszönni Neked, hogy új olvasnivalókat ajánlasz nekem. :D Tudom, hogy ezt nem nyíltan teszed, de folyton csekkolom, hogy te milyen könyveket fejeztél be, és ilyenkor szoktam én is rendelni ;) Példának okáért neked köszönhetem Gideon Cross-t! :P Ahh *.* Vagy, amit Karácsonyra kérek az a Gyönyörű sorscsapás! :D Szóval, ezt is köszönöm Neked!! <3 <3

    Puszillak, és bocsi, hogy hülyeségekkel untatlak!! ^.^

    VálaszTörlés
  2. Szia csajszi :)

    Először is nincs mit :) és szívesen sőt örülök, hogy elolvasod őket és tetszenek és Gyönyörű sorscsapásban nem fogsz csalódni egyszerűen fantasztikus történet :)
    A blogokhoz meg hajrá van még pár jó én épp meek hozzád most már van időm, de írj nyugodtan és nem hülyeségek :D
    De írtam mailt majd lesed :) Pusszantlak

    VálaszTörlés