2012. július 28., szombat

Ezzel zárjuk is le......

Asszem ezzel kapcsolatban ez lesz az utolsó ilyen aztán zárjuk is le mert komolyan már szétmegy a fejem ettől a sok szartól, meg a sok hülyétől amiket itt ott olvasok, sajnálom de így van.
Bmeg komolyan, Leilám mi kitartunk itt akkor is rohadtul bűzlik valami, és igen lehet a képre hivatkozni, de ugye minden lehetséges manapság majd meglátjuk, azért azt bírom, hogy asszem hirtelen egyre több anti Kristen lett, azért gratula azoknak akik eddig kedvelték vagy szerették akár Robbal akár külön, hogy ez miatt mindennek lehordják. Egyrészt nem tudjuk mi a szitu én mondtam h mi a véleményem lehet akárminek mondani ennyi :D de már amennyire lehet ilyet mondani nem hiszem h Kristen ilyen lenne ilyennek ismernénk vagy láttuk volna az elmúlt években és hogy hirtelen egyik napról a másikra ehhez a pasihoz rohant volna ugyan már? Főleg így, hogy hát mondjuk ki akármennyire nem is tetszik ez sokaknak már  ideje együtt vannak Robbal és ezt nem egy dolog bizonyította pl az utóbbi időben. Jó ideje megy már évek óta ez, hogy együtt vannak mert így volt, és van is és SOHA egyetlen egyszer sem álltak ki a nyilvánosság elé, hogy elmondják mi is az igazság, Majd Kristen pont ezzel állna ki, hogy megcsalta Robot? Ugyan ne röhögtessetek már. Előbb utóbb kiderül mi a bibi itt mert valami tuti van, és igen lehet Utálni meg akárminek elmondani eddig se nagyon érdekelt eztán se fog, de azt kérem azok akik elhiszik ezt a sok szart kíméljenek a véleményükkel a hülyeségből elég volt hirtelen ennyi. Persze mindenkinek megvan a véleménye azoknak is akik elhiszik, hát egészségükre. És igen persze mi leszünk a hülyék meg a rajongók akik nem ismerik be ha a kis kedvencük hibázott, akkor igen AZOK VAGYUNK. És én vállalom, de amíg nem KRISTEN  lesz aki kiáll és a saját szájával nem mondja, hogy ez igaz addig egy szót se hiszek el belőle, mert ez ugye nem történt meg eddig, csak az állítólagos nyilatkozata, amit pont most tett mikor akárhol kérdezték a magánéletéről főleg a Robbal kapcsolatos dolgairól sem beszélt soha majd pont erről fogna, meg ugye a híres "közeli ismerősök" duma na ennek aztán be lehet dőlni. Ha netán amit én kétlek kiderül, hogy ez igaz akkor sincs semmi jogunk ítélkezni akármelyikük felett, ők is ugyanolyan emberek mint mi hibáznak, ahogy bárki más, és az ő életük az ő dolguk, senki sem tökéletes én sem, így én biztos nem leszek az aki emiatt meg fogja utálni akár Krist, semmi jogom nem lenne ítélkezni felette. Ők tudják én nem hiszem el, és remélem kiderül mi a fene van itt ami bűzlik, és kiderül minden és továbbra is minden oké lesz köztük ahogy eddig még ha sok mindenkinek ez nem is fog tetszeni. De ők IJ.  de mondom mindenki azt hisz amit akar, aki még szereti őket akár külön akár együtt annak csak örülünk aki meg nem az hát hajrá lehet ezért engem is utálni nekem nem ér annyit, hogy ez miatt bárkivel aki szeretek összevesszek de ha valaki nem így gondolja akkor félreismertük egymást.De hát ahogy mondani szokták és úgy is néz ki a történelem ismét önmagát. El kéne fogadnunk egymás véleményét de ez nem mindig sikerül van ilyen ha nem is értünk egyet akkor mindenki maradjon ott ahol, akik elhiszik kíméljenek ezektől mindenféle Kris ellen irányuló megjegyzéstől aki meg még mindig szereti őket és itt van annak örülünk :)   Van ilyen, és továbbra is itt leszek lesz RobSten aki szereti maradjon aki meg eddig sem, vagy ennek hatására nem azokat senki sem tartja vissza tudjátok kis piros X a sarokban :D  de hajrá utáljátok Krist, és ha netán igaz is ez az egész amit én rohadtul kétlek akkor lenne semmi jogunk ítélkezni felette, az ő életük ők tudják mit miért tesznek majd meglátjuk :D És pont látom egyre több blog szűnik meg gratula nekik is, hogy is mondta asszem pont hűű Leilámmal beszéltük, nem is baj legalább kevesebb lesz :D van ilyen ennyi :D 


És a novella frisst ami ígértem hosszú hetem volt sajna nem jött össze, és most ennyi szarság után le kell nyugodjak mert már kész vagytok tőle de később vagy holnap befejezem és jön ha még érdekel valakit :D 

22 megjegyzés:

  1. Szia Lizzy

    Húúú azt kell hogy mondjam mindazt leírtad amit én is gondoltam. Teljesen igazad van ez az ő életük nem a miénk és nem ítélkezhetünk róluk. Vagy szeretjük őket úgy ahogy vannak vagy sehogy.Valóban nem nyilatkoztak eddig és szerintem sem most kezdik el. Én nem fogom ezért abbahagyni azt amit írok. Ha szeretik egymást úgy is együtt maradnak sokáig ha meg nem azt ők majd eldöntik hogy pontosan mi is lesz. Előbb útól ki fog derülni.
    Puszi
    Beky

    VálaszTörlés
  2. Babám, én egyetértek veled és Leilával :D (bár ezt az utóbbi is tudja xD). Én is csak akkor fogok hinni ezeknek az újságoknak, amikor Kristen fog nyilatkozni, vagyis ha az ő szájából fogom hallani. :D És, ha igazak is a pletykák, egy kapcsolat tönkremeneteléhez két ember kell és nem egy. De mi nem tudjuk, hogy milyenek is valójában, szóval nem kell senkit sem elítélni.
    Viszont, várom a további fejleményeket is. Kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni.
    Puszi: Beus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és kifelejtettem, ezért én sem fogom abbahagyni az írást :D

      Törlés
    2. helyes :) erről van szó :) kösz csajok <3

      Törlés
  3. ez az mond csak meg én is így gondolom FOREVER ROBSTEN

    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ha fb n lennénk erre menne egy bazi nagy Like :D

      Törlés
  4. Én meg gratulálni tudok neked amiért egyesek más véleményen vannak. Az hogy valakinek valami nem szimpatikus még nem azt jelenti, hogy Anti lett! Attól mert kritizálom a kedvencem és nem veregetem meg mindig a fejét, még nem azt jelenti, hogy nem szeretném. Soha nem voltam ilyen rajongó legyen szó Kristenről, Robról vagy a F1ről. Szóval inkább fogadd el hogy valaki másképp gondolja és ne fricskázd őket mert semmi értelme. A lényeg, hogy ők ketten boldogok legyen együtt vagy külön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nem én vagyok az aki nem fogadja el, ezt hangoztatja elég sok mindenki, hogy így szegény Rob meg minden, könyörgök mintha olyan biztosak lennétek benne? Találkoztatok? Elmondták nektek, hogy mi a helyzet? Mert ha igen mi lemaradtunk róla, mert még semmi sem biztos mégis mindenki szegény Robot gyászolja meg mit tudom én, ezt is el kéne fogadni, hogy mi így gondoljuk ennyi de mondtam nem érdekel aki elhiszi nem érdekel én nem innentől kezdve nem érdekel

      Törlés
    2. Pont én vagyok aki Kristent védi, de attól még hiszek a képeknek!!!!!!! Felesleges olyanokkal jönni, hogy más kocsi, tornacipő - amire az árnyék vetült mert ha megnézzük jobban látszik, hogy piros - mert a képek igaziak. én így gondolom!!! Ahogy azt is, hogy Rob nem ártatlan! megvédem kristent és meg is fogom mert igazságtalan, hogy mindenki őt bántja, de attól még halandó ember aki hibázik! Miért ne hibázhatna? Azért mert nem ilyennek ismerted meg?? Könyörgöm ne mondd hogy ismered!!!! Szerintem megcsalta, de attól még hiszek a jövőben és benne! Megvédem mert nem csak az ő hibája volt és továbbra is szeretni fogom, de fogadd el hogy valaki nem így gondolja és nem kell őket minden szarna elmondani mert így te is olyanná válsz mint a 100%osok

      Törlés
    3. hát az utolsó sor fordítva is lehetne így, de igen én vagyok a hülye idióta mert nem hiszem el, hát akkor legyen ennyi :D

      Törlés
    4. Senki nem azt mondta, hogy hülye idióta vagy :D :D Csak annyit hogy fogadd el hogy valaki elhiszi. Mert attól hogy elhiszi még drukkolhat nekik. Ez a nagy különbség

      Törlés
  5. Na most ki akadtál, mi? xD Nyuugiii, mély levegő... :)
    Én ezeket a cikkeket el sem olvasom! Kamu az egész!! Vagy csak azért találták ezt ki, hogy így még nagyobb figyelmet hívjanak fel a filmre, vagy a firkászok nagyon unatkoztak és kellett nekik valami ami feldobja a napukat! Vagy ha valami igaz is belőle, az az ő dolguk. És azt megtudják oldani maguk is... De basszus! Már minden ezzel van tele. Az összes blog, a fb... Jajj mán! Akkor se igaz belőle semmi!! Szerintem. Eddig sem mondtak semmit a magánéletükről, eztán se fognak!!
    És várom már a frisst! :D :P
    Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz Orsi, jaja ez már gáz azért írtam h ezzel erről ennyit mert már kész vagyok tőle

      Törlés
  6. Szia!

    Én eddig még egyszer sem írtam neked, de most itt vagyok. Ha kedvelek, szeretek valakit nem tagadom meg ha vétkezik. Fiatal, tapasztalatlan, nem voltunk ott kettőjük kapcsolatában nem tudhatjuk a hátteret és ez pont így jó. Az Ő életük, mi csak képkockákat kapunk kimerevítve amiből nem tudhatjuk, hogy min sírtak vagy nevettek előtte vagy utána.Ha igaz a történet akkor is ugyanaz a lány marad számomra akit megkedveltem. Ha meg nem igaz akkor meg majd gondolkozom egy sort , hogy mit miért csináltak.És még egy gondolat a végére, nem Kris az első és utolsó aki félrelép ha igaz a történet. Nem dicsérem meg érte, de nem ítelkezem felette. Tanulnak mindketten a történetből és csak remélem nem sérülnek nagyon.Leyenek boldogok és sikeresek, együtt vagy külön teljesen mindegy számomra. Ez nem egy film,ez az ő ÉLETÜK amit nekik kell élniük, megélniük.
    zsuzska

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Na én itt vagyok nem mentem el,annyian írtak már,hogy én már nem írok xD Annyi biztos,hogy valami tényleg bűzlik.Ha meg igaz,akkor ez van,nem a mi életünk.De majd az interjúból mindent megtudunk.HAJRÁ ROBSTEN!!!;) :D Puszika nektek!

    VálaszTörlés
  8. Szia !

    Én is várom a történeted folytatását. Lassan nekem is elegem van abból, hogy mindenhonnan azt hallom/olvasom, hogy Kris megcsalta Robot, a rajongók kiakadtak Krisre és a többi.
    Amikor más tesz ilyet azzal nem foglalkoznak ennyit. Nem írnak ennyit róluk. 1-2 cikk, és utána semmi. De most miért nem lehet őket hagyni.

    Nóci

    VálaszTörlés
  9. Ahogy mondtam majd kiderül mi lesz, addig én nem hiszek el ezt a sok szart hiába is vannak a képek lehet ezért akárminek mondani, és ahogy írtam bár ez lehet hogy van aki figyelmét elkerülte ha mégis igaz és majd csak akkor derül ki ha tényleg ROB VAGY KRIS mondja a saját kis szájával akkor elhiszem addig nem, és ha igaz is akkor sincs és nem is lenne semmi jogom elítélni Krist és nem is fogom az ő dolguk ahogy mondtam is nem érdekel aki még szereti őket maradjon aki nem menjen nem érdekel már majd meglátjuk mi lesz.

    VálaszTörlés
  10. na asszem hála Leusnak kezdek megnyugodni :) aki gondolja tessék felnézni fb re :)
    Holnap pedig jön a friss, asszem tetszeni fog nektek :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Én teljes mértékig egyet értek veled, ez az ő életük ,és mi nem igazán ítélkezhettünk felettük hiszen ők is ugyanolyan emberek mint mi csak az ő életüket, és minden egyes lépésüket a sajtó követi. Én ugyanúgy szerettem őket mint eddig akár külön vannak akár együtt (mondjuk a Robstennek jobban örülnék)de hát
    könnyebb mindig a másikat "sárral dobálni "mint elgondolkodni azon hogy akár ez velük is megtörténhet /bár ezt nem kívánom senkinek/Na igen ez nekem is tetszik hogy hirtelen mennyi Robstenes blog bezárt. Jött egy kis botrány Kristen körül,és máris törlik a blogukat mert most Ő a rossz "amit én nem hiszek el amíg az ő szájából nem hallom,hogy igaz, vagy még ki nem derül valami ami tényleg arra utal hogy ez a megcsalás valóban megtörtént" . Mert eddig elégé ellentmondásos minden egyik újságba így van írva a másikba amúgy "Úgy tűnik eddig tartotta a nagy kedvük az íráshoz.De kérdezem én ha kiderül hogy ez valami marketing fogás volt és Kristen ártatlan akkor újra megnyitják a blogot és akik eddig Kristent ócsárolták amiért ezt tette Robbal hirtelen újra szeretni fogják vagy mi ? Ha az embereknek van egy véleményük akkor Tartsanak ki mellette
    úgy mint te vagy mások. Nem kötelező mindenkit szeretni de azért olyan könnyen ítélkezni sem kellene. Röviden ennyi.
    Nikki

    VálaszTörlés
  12. Igen, igen!!!
    Én is láttam fb-n hogy Krisnek is már nagyon elege van ezekből a pletykákból!! Mondtam én hogy nem igaz!! :D :D De most téll. Hagyják már őket békén! Inkább csak kapják őket le ha együtt mutatkoznak az utcán. :)) ^^
    Orsy

    VálaszTörlés
  13. Úgy legyen és lesz is majd csak elcsitulnak a dolgok és remélhetőleg minden oké lesz velük és békén hagyják őket is ezekkel a szarságokkal

    VálaszTörlés