2012. május 22., kedd

Infók

Sziasztok!

Igyekszek nem hosszú lenni. Még fogalmam sincs mi lesz, bevallom az utóbbi pár hétben sokat gondolkoztam azon, hogy abba kéne hagyni.
Több oka is van. Nagyon kevés az időm, és ahogy látom egyre kevesebb a vélemény, és érdeklődés is, tisztelet a kivételnek.
Hiába is imádom.
Ezért sem volt az utóbbi időben friss. Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem volt időm rá. Lett volna. De kedvem nem volt. Se ötlet se semmi. Ami pedig nem megy nem lehet erőltetni. Imádom ezt meg titeket is, de jó volt ez a kis szünet.
De igaz ami igaz pokolian hiányozna ha abbahagynám, így nem fogom. És nemcsak azért.
Se ötlet,ihlet, kedv se volt, az az igazság az utóbbi egy két hónapban más kötötte le a gondolataim, más valami/valaki :D azok a pasik :D
De ha végleg abbahagynám az hiányozna, és félbe sem szeretném hagyni ezeket. Szóval igyekszek összekapni magam.
Ha minden jól megy holnap hozom a novellát már elvan kezdve, most még más dolgom van, de már dolgoztam rajta, holnap pedig befejezem és hozom ha minden igaz :) remélem lesz aki örül neki, és itt a hosszú hétvége is, és reményeim szerint ha minden jól megy éjszakás leszek utána, akkor is lesz időm alkotni szóval majdcsak visszatérek a régi kerékvágásba.
Szóval sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várni a frissre, így alakult, de köszönöm azoknak akik ezután is itt lesznek :)

Pusszantás nektek!

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Egy egészen nem kicsit levert a víz! Én nem bánom ha szünetelsz egy pöppet rád fér már, de nagyon nagyon örülök ha folytatod akkor is ha nagy idő lesz két fejezett között én tuti itt leszek!
    A pasik meg hát tudjuk milyen időrablók, de ezért tartjuk őket! :D
    Várok és tudod milyen türelmes tudok lenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó csajszim, köszönöm, hogy mindig itt vagy :) Pusszantlak (L)

      Törlés
  2. sya!
    A szünet néha kell hogy az embernek legyen ötlete.
    De én sajnálnám a nem folytatnád ha szünetelsz én bizony megvárlak semmiért nem hagynám el az olvasásodat.
    Remélem visszatérsz és maradsz is. :) és nem mész el végleg.
    Várlak Nikol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van, néha biza kell, köszi szépen most már remélhetőleg leszek :)

      Törlés
  3. Szia
    Néha van amikor egy kis szünet a legjobb, hogy aztán folytatni tudd és ezt meg kel érteni.Sajnálnám ha abbahagynád az írást mert imádom azokat amiket írsz. Ha te elmennél szerintem egy nagyon jó íróval lennénk kevesebben. A komik meg olyanok, hogy van aki nem szeret írni vagy nincs idejük, magam sem tudom pontosan, hogy miért nem írnak, de ez ellen sajnos nem nagyon lehet tenni. Mindig azokkal kel törődni aki írnak. :D
    Remélem visszatérsz.
    Puszi
    Beky :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, előfordul, nekem nem nagyon ment, kellett a pihi, jót is tett remélhetőleg újult erővel itt :) a komikkal kapcsolatban igazad van, örülök azoknak akik itt vannak :) ti vagytok a legjobbak :)

      Törlés
  4. Szia Liz!!! :)
    Mint, ahogy már írtam nincs semmi probléma, ha az ember időnként eltűnik!!! :)
    Teljesen érthetőek az indokaid, szóval csak, hogy tudd: én várok, ameddig csak akarod, mert megéri!!!
    Azt is tudod, hogy mennyire a történeteid bűvkörében vagyok, szóval mást nem is nagyon írhatok!
    Csak még annyit, hogy Hiányoztál ám, és örülök, hogy visszatértél!!! :)
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kittim, imádlak, köszi neked is mindent, te is és ti is hiányoztatok :)))

      Törlés
  5. Szia Lizzyke!

    Bevallom én is azok közé zartozom, akik ugyan örömmel olvasnak, mégsem jeleznek vissza.
    Ne Te kérj elnézést, saját magamat is beleértve azok, akik olvasnak, de nem jeleznek vissza.
    Illetve inkább a kis négyzetekbe pipálok.
    Nem ígérem, hogy ezentúl a rendszeres komizókhoz fogok tartozni, de szeretném neked itt megköszönni, hogy írsz és nem hagyod félbe a történetedet. Biztos vagyok benne, hogy van egy láthatatlan rajongótáborod, akiknek ugyanolyan örömet szerzel az írásoddal, mint nekem.
    Örülök, ha visszajön az alkotókedved,mert kényszerböl nem lehet írni.
    Nagyon kíváncsian várom a kifutótól a szerelemig folytatását.

    Mégegyszer köszönöm az eddigi történeteid, további kitartást az íráshoz, azt hiszem a negatív kritikát hamarabb megkapja az ember mint a pozitívat.

    Szuzann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szuzann :)

      Először is üdv itt :) köszönöm, hogy írtál, örülök, hogy itt vagy, és hogy tetszenek az írásaim, nagyon jó ezeket olvasni, köszönöm neked is, neked/nektek meg jó olvasást hozzá :)

      Törlés