2011. november 1., kedd

Valami új és még egyebek . . .

Sziasztok!

Először is, néhány dolog.
Mint látható, most már csak azoknak a blogoknak a linkjei vannak kint, amik ezentúl íródni fognak.
3 blogról van szó.
Labyrint az egyik, az új Twilightos a PP blog,és még egy amiről rögtön szót ejtek.
Ezek fognak íródni, ATCS zárt lett, ahogy eredetileg a tervem, olyan sok mindenkit nem nagyon érdekelt, ha mégis akadna olyan akkor azok akik az elején kaptak rá meghívót továbbra is olvashatják.

Ide pedig holnap, vagy csütörtökön érkezik a friss.

Tehát ez a kettő Labyrint és PP valamint ez a blog. És itt jön a mai kis meglepim :)

Ha az alábbi linkre kattintotok egy új történet blogjára érkeztek. Aztán, hogy kinek tetszik, kinek nem mindenki döntse el maga. Egy Robos történet, kicsit másképp. Azért remélem lesz akinek tetszeni fog :)


6 megjegyzés:

  1. Engem csak az bánt,hogy ebben elhagytad Krist! :S :(

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Igen nekem is Kris hiányzik. Én nem ígérem hogy ezt a blogodat is olvasni fogom, én ugyanis Robsten rajongó vagyok . Vagyis úgy szeretem az ilyen történeteket amikben vagy mind a ketten benne vannak, vagy egyikük sem. Viszont akkor a másik RS töridet ne is folytatod? Ó pedig azt is nagyon szerettem.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  3. hát sajnálom, akinek ez így nem nyeri el a tetszését, én mindkettőjüket imádom, de külön Robot is, hát ez van.
    nem, egyenlőre mint írtam ez a 3 blog van.

    VálaszTörlés
  4. szia.
    neee az atcs zárt lett?!?! :(:( ennek nagyon nem örülök..

    VálaszTörlés
  5. Szia, igen az, de ha szeretnél meghívót írj egy mail címet

    VálaszTörlés
  6. akkor egy mail címet kérek tőletek akár ide vagy az emailemre és küldöm :)

    VálaszTörlés